onsdag den 24. november 2021

Pimpede refleksbrikker...

 

Det er blevet reflekstid, og jeg har også fundet min frem.  Min sidder normalt på min taske hele året, for jeg synes at den er så fin!  Men refleksen har været pillet af tasken, fordi tasken har været til reparation hos LV, hvor den har fået nye pipings.

Jeg har købt min refleks hos Trine i det tidligere Kunstkolonialen i Lillesand.  Nu er butikken blevet til en netbutik, som selvfølgelig fortsat forhandler refleksen.  

Den første vinter i Oslo havde refleksen endnu ikke fået fast plads på tasken, og der skete det at jeg mistede den et par gange, og jeg måtte tilbage og lede efter den.  Heldigvis fandt jeg den begge gange.

Jagten på min tabte refleks, skærpede mit syn for andre tabte refleksbrikker, som jeg løbende har samlet op.  Hvilket er blevet til denne samling af refleksbrikker:

Inspireret af min fine refleks har jeg pimpet de andre, og opdateret dem med perler og nye snore.  

Man kan ikke ha' for mange refleksbrikker, og så kan man jo også altid forære til nogen der mangler :-)

Min egen refleks har fundet sin faste plads på tasken, og en god idé om pimpede refleksbrikker er givet videre.  

God fornøjelse!

/Bella

2 kommentarer:

  1. Sikke fine dine reflekser er blevet.
    Fin ide til et ellers ret kedeligt tilbehør

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, nogle må må man peppe det hele lidt op 😊

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...