torsdag den 20. februar 2014

Jeg kender en trendspotter....

Det er rigtigt!  Jeg kender en trendspotter.  Det er min veninde.  Før alle andre ved hun, hvad der rør' sig.  (Altså i hvert fald før mig).  Men det er ikke løgn, hun kan noget ... virkelig!  Og det har hun kunnet i alle de år, jeg har kendt hende.  Og det er mange år.  Hun er en 'natural born trend spotter'.

Nu er hun faldet over de spinkle armbånd, som jeg laver.  Så måske jeg er en trendsætter?  Hardly, but anyway... :-)  Hun vil gerne ha' at jeg laver et armbånd til hende -- det gør jeg gerne, hjertens gerne :-)

Jeg ved, at hun har set dem her:


Og måske også Sines armbånd:


Og måske også Louises armbånd:


Og muligvis også dem her


Eller dem her:

Uanset hvad, da herren i huset lørdag aften drog af sted til fuldmånevinterbadning (i overskyet vejr, stærk blæst og vekslende byger med regn og hagl), fandt jeg potentielle ferskvandsperler frem, og brugte aftenen på at sortere perler (med andre ord: jeg hyggede mig :-))

Jeg har også lidt kækt sagt, at hun trygt kan overlade til mig at lave armbåndet til hende -- dvs. jeg skal selvfølgelig nok lave armbåndet, men at kombinere perle og snor kan være sin sag.  Det viser sig, at jeg har en tendens til at parre perler og snor tone-i-tone.  Se her: 


Men jeg tror, at hun er til kontrasten.  Men hvis, da hvilken kontrast?  Nu har jeg sendt billederne til hende og bedt om ønsker... :-)




 
Jeg lover at vise, hvad hun vælger, hun er jo trods alt en trendspotter, som du og jeg kan lade os inspirere af ... :-)

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Og hun glæder sig til at fremvise sit håndled når båndet er ankommet :-) tak for skønne ord søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at du kan vise håndled frem i næste uge -- det er planen :-). God weekend & knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...