onsdag den 12. februar 2014

Diamanter i metaltråd -- eller, lad mig være ærlig og sige forsøg på prototyper...

 



Jeg indrømmer gerne, at der er et stykke vej endnu.  For mit vedkommende er der fortsat kun tale om forsøg på, at udvikle en "diamant-prototype".  Men jeg har set de smukkeste Louise Roe-diamanter.  Ikke til at glemme.  Det hele startede med, at jeg kom forbi denne blog, og så det her smukke billede (det nederste).  Det er ikke fordi jeg vil ha' det samme, den samme opstilling.  Jeg kan bare ikke slå tanken, om diamanten ud af mit hoved.  Så når tiden lige er til det (og neglene ikke er nylakerede), så snor jeg lige lidt metaltråd, for at komme lidt videre med min udgave :-) 

Kh. Bella :-)

DIY -- materialer: vindseltråd, bidtang og fladnæbtang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...