mandag den 10. marts 2014

En skøn søndag eftermiddag...



Lene kiggede forbi søndag sidst på eftermiddagen, og hun havde taget sit strikketøj med.  Jeg fandt perler, tænger, perlestave og snor frem.  Louise har nemlig bestilt fem spinkle armbånd med perler, og dem kunne jeg passende hygge mig med at lave, mens Lene strikkede og vi snakkede.  Vi slog os ned ved spisebordet med havedøren på klem og smukt lys... Det var super hyggeligt :-)





Mens vi sad der, kom Lene i tanke om, at hun også ønskede sig et par armbånd :-)  Så dem lavede jeg med det samme :-)


Hun ønskede sig bordeaux knapperle med marineblå snor og hvid knapperle med lyseblå snor -- de er fine sammen og hver for sig :-)

Jeg fik også selv et nyt armbånd :-)  Firkantet designferskvandsperle der er diagonal-boret i en varm gylden tone kombineret med rustfarvet snor.  Jeg er meget tilfreds :-)


Og jeg fik lavet en del perlevedhæng, så nu kan Louise godt begynde at tænke over, om nogle af dem kan bruges, og hvis, evt. hvilken farve snor det skal være ... det bliver spændende :-)


Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...