onsdag den 12. marts 2014

Øreringe til min nabo...

Jeg blev så glad den anden dag, for min nabo spurgte, om jeg ville lave et par øreringe til hende -- og selvfølgelig vil jeg det :-)  Hun er nemlig den lykkelige ejer af denne perlekæde...


...som jeg har syet til hende (men vist aldrig fået vist?).  Skønne ferskvandsperler af typen keshi i en varm, dyb changerende farve kombineret med designferskvandsperler i form af grå trekanter og turkise knapperler -- alle med flot lustre.  Min nabo læser også med på bloggen, og der havde hun set dem her...


Og de ville gøre sig godt sammen med hendes perlekæde, bare i sølv.  Jeg har derfor lavet øreringevedhæng i sølv -- se bare her...


Prøv lige at se, begge par øreringe er lavet af samme type grå ferskvandsperler, men den farvede baggrund og lyset reflekteres vidt forskelligt i perlerne -- fascinerende :-) 

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...