fredag den 5. oktober 2018

Kugle af flettede stjerner...


Jeg er i gang med adventskalendergaveforberedelser, og tidligere på året var denne kugle af flettede stjerner, en jeg overvejede som mulig gave.  Men den komme ikke til at indgår i kalenderen. 

Jeg synes, at den er så fin!  Men jeg synes også, da jeg først havde gennemskuet hvordan den laves, at den er kedelig at lave.  


Man fletter til 6 halve stjerner og samler dem til kuglen.  Og det, at samle og lime, var ret bøvlet.  Men flot er den!

Sagen er, at jeg laver adventskalender til 4 (min mor, min svigermor samt Louise og Christina), og jeg synes at de som minimum skal have et par kugler hver, eller tre.  Så går det ikke, at jeg ikke synes, at de er sjove at lave.  Så ideen om kugle af flettede stjerner blev forkastet.

Men skulle du ha' lyst, så lod jeg mig inspirere af bloggen "Fra frø til blomst", som giver en fin vejledning :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...