tirsdag den 25. februar 2020

En smykkegave...


Der har været stillet her et stykke tid.  Men det er bestemt ikke fordi jeg ikke laver noget.  Jeg har været kreativ på smykkefronten, men alle med gaver som ikke kan vises frem før modtageren har fået sin gave.  

Jeg strikker også.  Glimmerstrømperne er blevet færdige, og jeg er nu igang med strømperne af det blå garn,  Og her kan jeg kun tilskrive dovenskab og dårligt lys, at strømperne ikke er vist frem.  

Her udover er Lene og jeg i gang med et sangskjulerprojekt, hvor diverse prototyper er under konstruktion.  Det må jeg også vente med at vise til rette tid :-)

Men en af smykkegaverne er blevet givet og modtaget, og kan derfor vises frem :-)  Nemlig kædeøreringe i sølv med zirkoner og spinkelt armbånd med aflang ferskvandsperle og justerbare knuder.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...