tirsdag den 4. august 2020

Ny sending af roser...


Anders kom hjem med roser fra sin mor i går, som er blevet arrangeret i disse fire vaser.  

De lyserøde buketroser har fået plads på sofabordet.  Den langstilkede røde rose byder velkommen i entreen.  Den lille buket med hvide, gul og røde roser pynter på gæstebadeværelset, og den sidste buket, i den smukke vase fra Glashuset i Lønstrup, har jeg taget med mig ind på arbejdsværelset.

Det er en luksus at blive forkælet med roser fra min svigermor, og jeg vil stor-nyde dem inden turen snart går til Oslo.

/Bella  

2 kommentarer:

  1. Min svigermor er også en gavmild buketgiver - det er fjollet så glad, man bliver af blomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er heldige med sådanne gavmilde svigermødre :-) Jeg elsker blomster!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...