fredag den 12. marts 2021

Planlægning af tørklæde med "farvetrappe"...

 

Jeg har være i garn-gemmerne for at finde garn til "Tørklæde med farvetrappe" af Ditte Larsen (@larsenditte).

Jeg trænger til et nyt projekt, og netop dette tørklæde har jeg længe ønsket at strikke.  Det strikkes af alpaca og silk mohair, rent i ret, på pind 3,5 -- så det kommer ikke til at flyve af pindene, men det gør ikke noget.

Hvis weekenden bliver efter mit hovedet, skal jeg ikke lave andet end at strikke.  

Man kan jo altid håbe :-) 

God weekend,
Bella

2 kommentarer:

  1. Kære Bella
    Jeg håber at det går, som du ønsker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Jette!
      Det var en dejlig kreativ weekend, som både bød på hygge med garn og papirklip💛
      Jeg håber, at du og Jørgen også havde en god weekend.
      Knus, Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...