mandag den 5. september 2022

Ny strikkebog på markedet...

Ingunn Birkelands strikkebog udkom i sidste uge, den 1. september.  
 
Billederne her er fra Oslo i marts, da bogen udkom i Norge.
 
Jeg har taget billederne i indgangspartiet til Glasmargasinet ved nedgangen til Heimen Husfliden, hvor der blev der reklameret for bogen.
 

Jeg har ikke selv læst bogen.  Jeg har læst anmeldeser af bogen, og de er alle meget positive.

Men det der slog mig tilbage i marts var, at strikkebøger fra Gyldendal åbenbart skal være lyserøde med grøn skrift (?).  Er det ikke rigtig meget a la Lærke Baggers strikkebog?  Er det ikke en smule uopfindsomt?

Uanset, bogen får som sagt gode anmeldelser, og jeg fik vist et forårsglimt fra Oslo.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...