søndag den 12. maj 2013

En perlekæde der er gået i stå…

Min begejstring var ellers meget stor for denne perlekæde, men lige nu ligger perlekæden bare hen, uden at blive færdig.  
 

Jeg var hurtig til at strenge den op.  Men, men, men, så skete der længe ikke rigtig noget.  Så fik jeg taget hul på selve syningen, som normalt er den del af processen jeg holder mest af.  Men også her gik jeg i stå.  Jeg kan dog takke mig selv.  For selvom, at det måske ikke ser ud af meget, så er perlekæden strenget op til at blive en lang kæde, og det er i sig selv et stort og omstændeligt arbejde, og med de relative små perler er udfordringen og arbejdet så meget større.  Hrmm, perlekæden er gået i stå, fordi jeg er gået kold.
 
Jeg har heldigvis andre projekter, som jeg kan hygge med, indtil jeg har fået varmen – så at sige :-)

Kh.
Bella    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...