fredag den 18. juli 2014

Hvad smykkefadet gemte #9...


Det er lidt af en tilsnigelsen, for denne perlekæde var ikke med på fadet, for jeg havde den på da jeg tog billeder af smykkefadet :-)  Det betyder derfor også, at den også en af dem, jeg går meget med :-)

Perlekæden består af meget store ovale ferskvandsperler, mørkegrå (peacock) i en hel fantastisk kvalitet.  Som de andre perlekæder er denne monteret med dupsko og her med blomsterlåsen.  

Denne perlekæde er 49 cm uden lås, og det kan virke ret langt, men det er det egentlig ikke.  Store perler resulterer automatisk i længere perlekæder, fordi de store perler fylder mere, og kræver mere plads for at kunne bæres tilsvarende flot som perlekæder med mindre perler.  

Denne perlekæde er en helt enkel og imposant perlekæde.

Kh.
Bella

Fakta:
  • Ferskvandsperler, naturlig farve (peachcock), meget flot lustre (klasse A), størrelse (diameter): 10-14 mm
  • Syet op på perletråd med knude mellem hver perle
  • Monteret med sølv-dupsko
  • Længde på perlekæden: 49 cm (uden lås)
  • Lås: udskiftelig smykkelås, Lynggaardlås: lille blomst i hvidguld (15 mm i diameter)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Kjempefine smykker! Lurte på hvor du kjøpte sølv-dupskoene du bruker til smykkene.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten. Mange tak skal du ha -- det er en fornøjelig hobby :-)
      Jeg har de fleste af mine dupsko fra Kina, men du kan købe dupsko på Internettet i flere forskellige danske webshops -- f.eks. hos Ravstedhus.dk (her: http://www.ravstedhus.dk/pi/ML-magnetl%C3%A5s-stift-925-_2186586_111413.aspx, bemærk at det er for én og ikke et sæt), eller her hos Smykkebixen.dk (http://www.smykkebixen.dk/shop/dupper-til-laas-4341p.html), eller hos Smyks.dk (http://www.smyks.dk/product/laasehoveder-sterling-soelv-5x45-mm-2-stk-12759/, de har godt nok vendt dupskoene forkert på billedet :-))
      Jeg håber, at det hjælper dig videre :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...