lørdag den 10. september 2016

Bella på tur...


Jeg har været i Visby på Gotland stort set hele denne uge.  På arbejde.  Men der var så smukt og fint, at det til tider føltes som ferie :-)  

Her udover er jeg kommet hjem i live, for man kunne jo med de mange mord som finder sted der, jf. de mange krimier, frygte at man løber en vis risiko :-)  Men jeg oplevede ingen fare, tværtimod :-)

Nedenfor lidt billedspam af middelalderbyen indenfor murene:











Nu kan billederne gi' indtryk af, at jeg har været ret alene, men det var nu på ingen måde tilfældet :-)

Jeg mødtes med kolleger fra hele Europa, og her holder en del af os kaffepause i loungen på Hotel Wisby (Clarion), hvor vi boede.


God weekend,
Bella

12 kommentarer:

  1. ÅH, hvor er jeg altså bare misundelig. Gotland står på ønskelisten over steder, jeg rigtig gerne vil besøge. Og ja, der er rigtig mange krimier, der foregår på Gotland, men også så meget smukt og interessant at fotografere. Tak for din beretning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin, jeg er nødt til at sige, at misundelsen er berettiget. Der er helt fantastisk på Gotland. Virkelig. Kan du ikke flytte ønsket højere op på listen? :-)

      Slet
  2. Hvor rekreativ omgivelser idiot i arbejdet. Har hygget mig med at lave en sægræsgrøn perlekæde til mon japanske " datter" som kommer på besøg i morgen.
    Kærlig hilsen Jettpå. S. JEG FØLGER STADIG MED, MEN HAR VÆRET UDEN COMPUTER DA DEN GAMLE VALGTE AT GÅ I SORT FOR KNAP 3 UGER SIDEN. MIN SØN FRA STOCKHOLM HAR I DAG SØRGET FOR AT JEG NU ET PÅ IGEN.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Jette, du har ret, det var nemlig vidunderlige rekreative omgivelser, som vi havde at arbejde i. Helt fantastisk! Men på en eller anden måde var det næsten også nødvendigt, for vi var hårdt spændt for med en krævende dagsorden.
      Hvor spændende, at du får besøg af jeres japanske "datter". Jeg er sikker på, at hun bliver glad for perlekæden, og så er det i øvrigt en smuk gestus.
      Åh, at været uden computer er ikke lige sagen, når vi nu er blevet så afhængige af dem. Godt din søn har fikset at du er på igen, for man kan jo ikke klare sig uden netadgang.
      Jeg håber, at din ryg er god og at Svalbard var en stor oplevelse. Vi tales ved!
      Kh. Bella

      Slet
  3. Tak for 'turen til Visby' - lige så smukt som jeg forestiller mig det :-)Det er et af de steder 'hjemme i Sverige' jeg ikke har besøgt endnu, men det står på min bucketlist. Nåede du at se nogen 'raukar'?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal endelig tage din familie med, for Gotland er helt sikkert et besøg værd. Gotland var smukkere, finere og mere kontrastfuldt end jeg havde forventet. Kultur, natur, gasstronomi samt design og kunsthåndværk gik op i en højere enhed. Ja, jeg så også raukarer -- tænk, at naturen kan lave sine egne stenskulpturer ... Meget fascinerende :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak, Susanne! :-) Gotland er meget mere end hvad disse fine bybilleder af Visby viser, og helt sikkert et besøg værd, hvis man har mulighed for at komme dertil :-)

      Slet
  5. Velkommen hjem:-) Skønne billeder

    SvarSlet
  6. Hold da op for et vidunderligt sted! Måske en kommende feriedestination...WOW!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lilly, det er et absolut vidunderligt sted -- bestemt værd at besøge!! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...