tirsdag den 3. september 2019

Når det kreative foregår lige uden for ens vinduer...




Forleden dag i Oslo (en fredag aften), da jeg kiggede ud af vinduet -- og ikke bare kiggede ud, men også kiggede ned -- blev jeg vidne til et kreativt projekt :-) 

En stor blå IKEA-pose fyldt med store træfinér-bogstaver var blevet slæbt frem.  Og ét for ét blev bogstaverne dyppet i en spand med væske og lagt til tørre.  Først blev de lagt til tørre på papir og senere direkte på græsset.

Det var damen i lejligheden under mig, og hun lagde bogstaverne til tørre lige uden for sin lejlighed i stueetagen.  Søndag aften samlede hun dem sammen igen.

Jeg spurgte hende senere, da jeg mødte hende i opgangen, hvad bogstaverne skulle bruges til, og hun fortalte (ikke overraskende), at de skal bruges af børnene i hendes klasse til at lære at stave ord :-) 

/Bella

2 kommentarer:

  1. Sikke god en ide, tror lige jeg fortæller min lærer søster om den:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gør endelig det, for det er en god idé, og gode idéer skal deles :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...