onsdag den 1. april 2020

Oslo-hækling...


Det er typisk, det jeg har allermest lyst til at lave er, at hækle på mit tæppe i Oslo.  

Jeg har været i gang med tæppet i knapt 2 år, og i lange periode har jeg ikke værdiget det et blik.  Men nu, er det det eneste jeg har lyst til :-)  

Og det kan jeg jo sagtens sige, for tæppet er i Oslo, og jeg er hjemme.  Men retfærdigvis må jeg tilføje, at billedet ovenover er fra sidst jeg var i Oslo, hvor jeg genoptog hæklingen af tæppet, og kunne konstatere at der ikke er lang vej igen -- det er snart færdigt.  

Jeg kastedes mig over tæppet i mangel af bedre.  Jeg havde strikket de blå sokker færdige, og jeg have brug for noget andet (og mere TV-venligt) at sysle med.  Og nu har jeg bare lyst til at lave det færdigt, ikke mindst fordi jeg stadig er i tænkeboks mht. glimmerponchoen.

Noget helt andet, sidst jeg var i Oslo (og blev færdig med de blå sokker og genoptog tæppehækling og alt det der...), da var det her udsigten fra mit vindue i soveværelset -- et fint view ud over den centrale del af Oslo set fra Westye Egebergs gate.  Den udsigt vil være betydelig grønnere næste gang jeg nyder den :-)  


Billedet er taget søndag den 8. marts på Christinas fødselsdag (og kvindernes internationale kampdag).

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...