lørdag den 7. november 2020

Origamitraner som (jule-)pynt...


Jeg er i gang med at folde traner i klassisk japansk origamipapir, og forestiller mig, at de skal pynte på grene i entreen.


Hos mig skal de fungere som "før-julepynt", men Bo Bedre foreslår, at de også bruges som julepynt🎄


Det er julebogen fra 1994! 😊


Og det er ikke den eneste julebog jeg har haft fat i.  Jeg var ved at udvikle kreative juleabstinenser, sikkert af ikke at ha' fået min årlige dosis på Kreative Dage-messen, som i år blev aflyst.  Som et alternativt fandt jeg den store stak af julebøger frem, og nød sidste weekend med at gå dem igennem for gode idéer.  


Jeg har heldigvis fundet mange gode idéer, og kan nu roligt gå julen i møde 😊 

/Bella

Ps. Hvis du kunne tænke dig at folde traner, så findes der en god videovejledning her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...