torsdag den 15. juli 2021

Så fik man hus og båd...

 

Min mor har lavet de fineste små sejlbåde af drivtømmer og pil, som pynter på terrassen sammen med et af de søde huse fra Sus og hus (@sus_og_hus).

Hun har byttet sig til huse mod drivtømmer -- win-win :-)

Og på forunderlig vis fik jeg både båd og hus med hjem.


 Sejlbåden har fået plads i køkkenet og huset ved hoveddøren.


 
Jeg fik også en pose med drivtømmer og store flotte kogler med hjem samt endnu en uro med hulsten og drivtømmer og et miniophæng med små hulsten.
 
Drivtømmeret skal pynte i mine krukker med oliventræer, når jeg engang får plantet dem om, og koglerne skal bl.a. toppe krukken ved hoveddøren til efteråret.  Uroen skal ud at hænge i træerne ned mod vandet sammen med de andre uroer.

/Bella
 

2 kommentarer:

  1. Åh hulsten, det er bare lidt magisk, også når man er over 6 år, hvis fantasien ingenting fejler ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hulsten er magiske og fascinerende, og inspirerer til leg og prøven af -- jeg tror aldrig at man bliver for gammel til hulsten. Men ak og ve for dem der ingen fantasi har, sikke en trist skæbne. Puha, den tanke må skubbes væk, lad os hellere hylde fantasien...🧡

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...