onsdag den 16. oktober 2024

Mere origami...


Jeg folder fortsat i papir str. 20x20 cm.

Udover pyramider, er jeg optaget af forskellige "fliser" som kan fungere som kunst i ramme.  Jeg prøver forskellige udtryk af.  Dels mht. hvordan de ser ud i samme papir, dels hvad forskelligt papir gør ved udtrykket.

Midt i det hele faldt jeg også lige over et hjerte, som jeg måtte prøve at folde -- og til sidst blæse luft i så det fik volume.  Ret fint af et første forsøg.

Jeg har også prøvet at folde sonobe-enheder, som anvendes i modulær origami.  Typisk til bolde, stjerner, bokse o.lign.  

Jeg har har planer om pyramider, selvfølgelig.  

Men jeg synes at de her enheder (units) er for store, så måske jeg prøver at folde nogen der er mindre.
 

Lad mig slutte af med hjertet.

Hvis du har lyst til at prøve at folde det, finder du både videovejledning og trin-for-trin-instruktion her hos Origamiok.com -- prøv det, for det er super-sødt og overraskende nemt❤️


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...