tirsdag den 15. oktober 2013

Flere hårbøjler...


Jeg har lavet en ny serie hårbøjler (i lighed med dem herher og her). 
 
Men denne gang må jeg dele en smart idé med dig.  For i stedet for at klippe smalle baner af stof, så har jeg anvendt skråbånd i de skønneste mønstre.  Dem faldt jeg tilfældigt over forleden dag.  Egentlig kiggede jeg efter bånd, som jeg vil bruge i de smykkeposer, som jeg gerne vil sy.  På hylden med bånd lå også disse vidunderlige skråbånd (og flere til).  Til 6 kr. meteren.  Det var jeg nødt prøve af på hårbøjlerne.  Lad mig sige det straks, det er ski.. smart!  Super nemt!!  Det kan varmt anbefales :-)




Jeg har brugt smalle plastik-hårbøjler fra Grafical til en stk.-pris á 6 kr.  Der skal bruges mindre end en halv meter skråbånd.  Forudsat at du har dobbeltklæbende tape, nål og tråd (og saks), kan du for mindre end 9 kr. lave en smuk hårbøjle.

Du finder min DIY-vejledning her og Louise Dalkærs her.

Ha' god fornøjelse!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: plastikhårbøjle, skråbånd, dobbeltklæbende tape, nål, tråd og saks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...