søndag den 20. oktober 2013

Nu skal der hygges...

Ja, nu skal der hygges, og nøj hvor jeg trænger.  Jeg glæder mig til at være godt i selskab med det sidste nye nummer af BoligLIV, hvor jeg håber på at blive inspireret til et eller flere (mindre) DIY-projekter. 



Selvom at uge 42 for mange er ensbetydende med efterårsferien, og man også kunne foranlediges til at tro, at det er tilfældet når man som jeg arbejder på en uddannelsesinstitution, så må man tro om.  Uge 42 uden studerende skal udnyttes optimalt -- og bliver det -- med møder, vejledning, deadlines på alt fra forårets undervisningsplaner, bud på konferencer og forskningsansøgninger.  Det har derfor været (endnu) en tough uge.  Hvor jeg også godt kunne have undværet en dans med TDC om bredbåndsinstallation her i privaten.  Og vi danser stadig, dvs. TDC gør det mest i at være bænkevarmer.  Hrmmmmmm, jeg har lovet mig selv, at her på bloggen skrives der kun om glade og positive ting, så glem lige min "øffen" om TDC.  For nu skal der hygges med BoligLIV, te på kanden og i koppen og radioen lige så sagte i baggrunden.  Nøj, hvor jeg glæder mig :-)

Ha' en dejlig søndag!  :-)

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog hyggeligt ud. Det kunne være at jeg også lige skulle skaffe det nr. af boligliv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtigt hyggeligt, og et meget inspirerende nummer -- kan anbefales!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...