torsdag den 16. maj 2019

Øreringe til Lone...


Lone ønskede sig øreringe til sin fødselsdag, og det tog jeg mig af :-)

Jeg lavede to par øreringe som er enkle og moderne, og passer til Lone.  

(Måske du husker Lones perlekæde, som jeg syede om for nogle år siden?  Den havde jeg stor fornøjelse af :-)).

Begge par øreringe er i sterlingsølv med to forskellige typer ørebøjler og med forskellige perler.


Den lille runde, åbne ørebøjle har et vedhæng som er en kæde med stor mosgrøn ferskvandsperle, lille hvid ferskvandsperle og sart-grøn facetteret agatperle.


Det andet par øreringe har ørebøjler der er 2,8 cm lange, og i dem hænger der vedhæng med mørkegrå firkantet, flad design-ferskvandsperle med lille sølvdisk som mellemperle og lille fladbundet, mørkegrå ferskvandsperle på toppen.


Jeg anbefaler, at man bruger silikonestopper på de åbne creol-bøjler, for at undgå at man taber dem. 


/Bella  

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...