fredag den 17. januar 2020

Lene, kom an -- jeg er strømpe-klar...


Overskriften lyder vist mere selvsikker og kæk, end jeg reelt er :-) 

Men jeg har gjort mit bedste for at være velforberedt til dagens strikke-lektion med Lene.  

Jeg har på fornemmelsen, at Lene tror, at jeg er bedre end jeg er.  Jeg tror, at hun regner med at hun bare kan hive sit avancerede strikketøj frem, drikke te, strikke og nyde mit gode selskab.

Hun skal i hvert fald få lov til at nyde mit gode selvskab, men jeg er på ingen måde selvkørende ... eller selvstrikkende ... eller hvad det nu måtte hedde.

Jeg tror ikke, at hun selv kommer til at strikke ret meget.  Men så er det godt, at hun kan nyde mit gode selskab, mens hun lærer mig at strikke :-)

God weekend!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...