torsdag den 12. marts 2020

De blå sokker er færdige...


Billedet taler sit eget tydelige sprog, og tjener som dokumentation for at det blå par sokker er blevet færdige.  Nu har jeg strikket tre par sokker, og brugt al garnet fra min julegave fra mine forældre.  Dvs. jeg har ikke brugt al garnet, der er nogle rester tilbage, som jeg nu strikker yogastrømper af.  Dvs. jeg prøver at finde ud af hvor langt garnet rækker :-)

Men jeg er ikke færdig med sokker.  Anders har nemlig for første gang nogensinde (EVER!!!) tilkendegivet interesse i noget hjemmelavet.  Han vil gerne ha' et par sokker.  Don't say that twice, jeg hørte ham første gang :-)

Det er jo nærmest en kærlighedserklæring :-)

/Bella  

2 kommentarer:

  1. Dejligt - det er så skønt, at kunne give noget hjemmelavet, der virkelig glæder folk - jeg laver gerne kompot, sylter eller bager, til dem, det glæder at få den slags i værtindegave :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt! Det er en fornøjelse, når det man har lavet bliver værdsat :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...