tirsdag den 17. marts 2020

Fødselsdagsgave til Jaana...


Min finske kollega, Jaana, som også er en meget kær veninde, havde fødselsdag i fredags.  Jeg forkælede hende med sølvoxyderede kædeøreringe med blå, facetslebne agater.  

Selv om at jeg viser Jaanas øreringe sidst -- i rækken af øreringe til Majken, Christina og Kristine -- så er det faktisk dette par jeg lavede først :-)

Jeg havde også klippet en svale-uro til Jaana, for et er, at jeg selv synes at den er så vældig fin, noget andet er, Jaana er en fugle-ven og vil værdsætte en svale-uro :-)   

Og hvis du synes, at du har hørt om Jaana før, så turnerede hun og jeg rundt i Tamperes gade på en alternativ sight-seeingstur en af de gange jeg har været på forskningsophold i Tampere.   Vi har også forkælet hinanden med perle- og glas-gaver :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...