onsdag den 18. marts 2020

Fastelavnspynt eller...?


Som mange andre arbejder jeg også hjemmefra i disse tider.  Jeg kom hjem fra Oslo tirsdag i sidste uge, og skulle have været retur igen i går.  Men ganske som her, er alt også lukket ned i Norge, så jeg arbejder som sagt hjemmefra. 

Men ikke alt hvad jeg laver er arbejde, jeg klipper også katte :-)

Det kan ligne fastelavnspynt, og i så fald er jeg enten sent ude, eller meget tidlig på den :-)

Men jeg vil ikke afsløre endnu, hvad det skal blive til, men jeg lover at gøre det på et tidspunkt :-)

/Bella

10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - allerede nu:-)
    Spændende at se hvilken ide, du har fået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, bare vent, for der venter nemlig en overraskelse, omend det tager tid :-)

      Slet
  2. Hvor er de bare fine - er spændt på hvad du har gang i. kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia -- og de bliver endnu finere -- bare vent :-) Og i tillæg var de super hyggelige at klippe og med et fint flow. Kh. Bella

      Slet
  3. Hvor er de fine! Gad vide, hvad du har gang i? Jeg kigger snart forbi igen for at se, om du har afsløret noget... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, bare vent, Malin. Men der kommer til at gå et stykke tid, før jeg viser det færdige resultat, for det er en gave. Men det skal ikke holde dig fra, at kigge forbi :-)

      Slet
  4. Dejligt med afveksling mellem hjemmearbejdet.De er søde dine katte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Ja, det er nærmest altafgørende at have lidt afveksling, når alt nu foregår hjemme.

      Slet
  5. Spændende hvad de søde katte skal bruges til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det her er lidt en teaser :-) Og slet ikke hvad man forventer det skal blive til :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...