mandag den 11. maj 2020

Læsehest eller bogorm...


Jeg ved ikke om jeg er en læsehest eller en bogorm, men jeg er glad for gode historier, og her ser du nogle af de bøger jeg har læst på det seneste.

Jeg hører også lydbøger, men ikke noget med dyre abonnementer, for biblioteket tilbyder et fortrinligt og velassorteret udvalg.  Hvis du ikke kender til bibliotekets eReol, så find den her: eReolen.dk.

Er du mere til gode filmhistorier, så lad mig minde om bibliotekets streamingtjeneste -- gratis selvfølgelig -- som har et fabelagtigt udvalg af gode filmperler og dokumentarer.  Bibliotekets filmtilbud hedder: Filmstriben.dk.

Man bruger eReolen og Filmstriben med samme login, som når man låner bøger på biblioteket.  Er du ikke allerede oprettet, så bliv det i dag :-)

/Bella

4 kommentarer:

  1. Hej Bella. Dejlig stak bøger, du har der. Vil du sige lidt om de to nederst i bunken. Dem kender jeg slet ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin!
      Bøgerne af Edward st. Aubyn er virkelig anbefalingsværdige. De to bøger i stakken rummer i virkeligheden tilsammen fem bøger. Jeg fik dem anbefalet af min norske kollega Nils’ kone Kristine. Her får man et indblik i den britiske overklasse, om hvordan man ikke viser følelser, men holder på formerne. Historiens fortæller beretter om sit forkvaklede forhold til sine forældre, om kostskoleliv, ja om livet som det leves der — meget langt fra alm. danske normer. God historie og underholdning. Tankevækkende og også skræmmende. Og velskrevet, fængende læsning.

      Slet
  2. Jeg er svært afhængig af ereolen; det er skønt både med fysiske og “to go” bøger på lyd og skrift.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kender det -- jeg "læser" mange lydbøger :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...