torsdag den 26. august 2021

Nyt hue-projekt...


Jeg var i Oslo i sidste uge for at byde velkommen til nye kandidatstuderende samt specialestuderende.  Dog kun en lynvisit, for jeg skyndte mig hjem til Silles konfirmation.  
 
Men ikke desto mindre havde jeg brug for et rejse- og fly-venligt strikkeprojekt, og det blev starten på et nyt hueprojekt.

Opskriften er den gratis opskrift Gotland fra Drops som strikkes i en alplaca og silk mohair på rundpind str. 3,5, 40 cm. -- jeg anvender garnrester fra det florlette tørklædesjal.

At billederne er taget i Oslo, kan man for alvor se på billedet nedenfor, for det er yndlingspladsen i køkkenet :-)

Huen er i mellemtiden blevet færdig, og såmænd også givet bort.  For huen var ikke til mig selv, men til min nabo som snart skal i behandling med kemoterapi, og derfor får brug for den.

/Bella
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...