fredag den 24. september 2021

Nye dupsko på trutti-futti-perlekæden...

 

Måske du husker denne perlekæde?  Min dronning Maxima-inspirerede perlekæde ;-)

Den har også ligge i hi i Oslo meget, meget længe.  Og i lighed med den lange perlekæde med de store rosa perler, er denne også kommet med hjem, og er blevet syet om.  

Jeg har skiftet dupskoene.  De fyldte så meget, at de ikke passede i alle mine låse, og det gjorde at jeg sjældent fik den på.

Nu har jeg monteret dupsko fra Smyks  og det er bedre, men oprigtig talt ikke optimalt.  For disse dupsko passer heller ikke i alle låse, men dog i flere end de forrige dupsko.

Perlekæde og blomsterlås er en del af dagens smykkeoutfit, og jeg er på alle måder weekendklar :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...