onsdag den 15. december 2021

Betinas øreringe...

 

Jeg lavede også øreringe til min nabo, Betina, da jeg lavede øreringe til Louise og Sille.

Betina fik også et par Dulong-inspirerede øreringe i sølv. 

Hun fik vedhæng med smukke lyseblå ovale ferskvandsperler og dinglende facet-slebne agater, som matcher hendes blå tøjstil.

Det blev til et par med hvide ferskvandsperler og rosa koral, i en lidt større udgave end Louise og Silles øreringe.

Og til sidst blev det til et par med store runde hvide ferskvandsperler med en lille facetsleben granatperle i toppen, som er løsthængende på siden.

Det der var så hyggeligt ved at lave øreringe til Betina var, at hun sad med ved bordet, og at vi havde Louise og Silles øreringe at kigge på og tage udgangspunkt i.

/Bella

2 kommentarer:

  1. Der er lige kommet et smykke-værksted med café i Aalborg, som åbner i januar - der glæder jeg mig til at forsøge mig med at lave øreringe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor spændende, den må jeg da også besøge -- tak for orienteringen!
      Glædelig jul!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...