lørdag den 4. december 2021

Sofapuder og hængekrukker...

 

Da Louise og jeg var til Kreative-dage-messe i oktober købte jeg to sofapuder til lejligheden i Oslo, så de er ikke tiltænkt køkken-sofaen, de er tiltænkt den grå IKEA-sofa i Oslo.

Sofapuderne er smukt lavet af Mona Thy fra Thydesign, og måler 60 x 40 cm.

Det er ikke første gang jeg opgraderer Oslo-lejligheden med smukke køb fra Kreative-dage-messen.  For nogle år siden købte jeg to smukke hængekrukker, som jeg aldrig har fået vist.

De er lavet af Jenny Byskov, som også var på messen i år.

Dem er jeg også meget glade for.  De pynter i henholdsvis stue og soveværelse med guldregn og væddeløber -- ret fint.

/Bella

Ps. Da jeg ikke kunne vente på at vi skulle i bil til Oslo, for at få puderne herop, måtte jeg finde den rigtig store kuffert frem, for at få plads til dem.  Derfor rejste jeg herop med en stor let-vægterkuffert, nærmest som på film.  Kan du se det for dig? 😂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...