mandag den 14. november 2022

Poncho med broderede blomster...

 

Jeg er blevet færdig med at brodere blomster på mini-ponchoen. 

Alle blomster er broderet i silk mohair, hvilket har været en interessant oplevelse for silk mohair er ikke bare silk mohair.  

Nogle blomster var meget lette at sy, andre mere bøvlede pga. garnet, og nogle fik én slags tekstur og andre en anden.

Jeg har pyntet blomsterne med sølvpailletter og hvide voksperler.

 

Måske jeg piller det op igen?

Jeg ved det ikke.

I første omgang, får den lov til at ligge, og så kan jeg gå frem og tilbage og tænke over, hvad jeg mener om den.

Men det er vel egentlig ret sigende, at jeg ikke bare straks har kastet den om halsen og taget den til mig? 

Nu er den idé i hvert fald prøvet af.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...