tirsdag den 21. februar 2023

Koralarmbånd med porcelænsfisk...


Jeg har lavet et par amrbånd med de store røde koralperler magen til dem i Lenes øreringe og "juleøreringene" kombineret med porcelænsfisk.

Jeg havde egentlig planer om at lave stakkevis af armbånd med store og små koralperler, armbånd med de små runde koralperler og andre armbånd af nogle meget store koralperler, som jeg købte for år tilbage.  Men også armbånd med bare fiskeporcelænsperlerne, og nogle andre med fine små tønde-formede porcelænsperler, som jeg har ligende.

Jeg så for mig, hvordan jeg nærmest startede en lille fabrik med armbånd.  Og hvordan jeg kunne more mig med at kombinere perler. 

At lave armbånd i stakkevis, som kunne kombineres på kryds og tværs.

Men det blev ved disse, for det viste sig, at jeg ikke havde mere elastiksnor.

Hvordan det så kunne komme så vidt, taget i betragtning at jeg har et ualmindeligt stort lager af alverdens hobbyartikler.  Jeg havde på intet tidspunkt overvejet eller forudset, at jeg ville løbe tør for elastiksnor.  

Men sådan gik det.  Og lidt har også ret, som man siger. 

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...