onsdag den 19. juli 2023

Strandtema med strandskaller...

  

Her i huset ved havet byder jeg velkommen i entreen med strandtema med strandskaller. 

Jeg har hængt muslingeskaller fra stranden på troldegrene, inspireret af ravpynt som min mor har lavet.  

Hun havde genbrugt store ravperler fra en halskæde, og trukket dem på en nylonsnor.

Hun havde også lavet perleophæng med rav, ferskvandsperler og store antikke perler.

Jeg komplementerede hendes ophæng ved også at bruge ferskvandsperler.

Jeg har viklet sølvtråd om skallerne, hvor jeg havde trukket perler på, og afsluttende lavet et øje af sølvtråden som skallen kan hænge i.  


Det er nem og enkel pynt, hyggeligt at lave, og en fin sommersouvenir.

God fornøjelse!


 /Bella

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...