tirsdag den 12. december 2023

Easy Peasy sweater...

 

Jeg har købt lækkert "tykt" silk mohair fra Sandnes Garn til en Easy Peasy sweater fra Önling i en varm råhvid farve.  

For at være helt ærlig, så er det et stykke tid siden at jeg købte garnet, men jeg er ikke kommet videre.

Jeg føler mig en lille smule "strikke-utro", ved at have gang i flere forskellige strikkeprojekter, som udover perlecardiganen også tæller Sophie-tørklæder, Knud-grise og nu kommende Easy Peasy sweater.

Men siden strik også handler om det mentale helbred, så er der ikke så meget at diskutere, når det er nødvendigt med flere strikkeprojekter, for at kunne pleje ens humør.  Det kan alle vel forstå?

Det er derfor tid til strikkeprøve -- sæt i gang!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...