søndag den 17. december 2023

Louises fine hæklede julepynt...

 

Louises fine hæklede julekranse og gardere har fået plads på lærkegrene sammen med flettede stjerner i sølv.

Jeg har gennem tiden fået rigtig meget fint hæklet julepynt af Louise, som måske kan være til inspiration for andre?

Et år fik jeg søde hæklede svampe i adventsgave.  Hun har også tidligere givet mig vandkantsengle med hæklede vinger, ligesom at hun har hæklet appelsiner med nelliker, søde små chokoladekringler og kræmmerhuse.  Hun har også hæklet agern som julepynt, og stjerner, og nisser som minder om beton-nisserne, og juletræer.

De meget yndige ballerina-engle, som hun hæklede til mig i mit første eller andet år i Oslo, har fået fast plads i Oslo.

Der var også det år, hvor jeg ikke fik adventgaverne med til Oslo, og hvor Anders åbnede de fleste gaver og jeg kiggede med via FaceTime (som om det er det samme🙈...), og hvor jeg fik smukke hæklede træer, yndige hæklede klokker og hæklede moderne nisssebørn.

Og måske du husker, at jeg et år også fik en hæklet juleudgave af Kai Bojesen-aben?  Den har hængt på en hylde lige siden, året rundt.

Det er da en fin liste med hæklet julepynt, at kunne lade sig inspirerer af, synes jeg❤️

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...