mandag den 11. december 2017

Hæklede agern som julepynt...


Louise forkælede mig med hæklede agern i adventsgaven i går  :-)

De er ret fine :-)  
Altså, ret, ret fine!  :-) :-)

Først pyntede de i vindueskarmen sammen med træerne.  Men så blev jeg enig med mig selv om, at de også kunne være fine på kubusstagen.  


Da jeg hang den sidste på stagen, knak tråden, så jeg måtte skifte tråden med hvad jeg havde, og det blev røde sløjfer :-)


Har du også lyst til at hækle agern?   Så har Kreamania en fin opskrift her (måske oven i købet den Louise har fulgt (?)), og Yarnfreak har en sød opskrift her.

/Bella


2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde - de kan da sagtens klare en rød sløjfe🎅🏻

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne! :-) Ja, hun er super-god, hende Louise :-) Og røde sløjfer er OK, men de var en kende mere elegante med Louise guldtråd :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...