torsdag den 28. december 2017

Nøglering med barokke ferskvandsperler...


Den fjerde og sidste adventsgave til min mor, svigermor, Louise og Christina i år var en nøglering syet af store, grå, barokke ferskvandsperler sat på en jumbo-nøglering.

Jeg synes selv, at den er ret cool! 

Faktisk blev det til en adventsgave, fordi jeg lavede en til mig selv, og synes at den var så vellykkede, at også andre måtte blive glad for een :-)

Min bilnøgle har nemlig en "strop" man kan gribe fat i, når nøglen skal op af tasken, og den er super-god, og derfor dette design :-)
(Bare lige så du ved det, det er Sille, der har lavet min bilnøglering -- hun er god :-))


Men at lave og give en adventsgave som ikke er en juleting, er et brud på mine egne adventsgaveregler.  For hvis en adventsgave ikke falder i god jord, skal man kunne pakke den væk med god samvittighed, når julen er over :-)

Så jeg håber, at nøgleringen er faldet i god jord :-) 



/Bella

2 kommentarer:

  1. Flotte nøgleringe du har lavet. Jeg synes ideen er god

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak -- og godt nytår! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...