fredag den 22. december 2017

Albertes armbånd...


Jeg var involveret i Albertes adventsgave i søndags.  Alberte, som blev konfirmeret i foråret, fik nemlig et armbånd i adventsgave af sine forældre.  

Dvs. hun fik et brev der fortalte, at hun næste dag skulle på besøg hos mig sammen med sin mor, Malene, så hun kunne designe sit armbånd :-)

Det er blevet til dette fine, spinkle armbånd med lyseblå, grå, og hvide ferskvandsperler i forskellige størrelser (fra 1,5-4 mm) kombineret med forskellig-farvede blå-tonede 3 mm facet-slebne agatperler.  Hertil en lille aflang hægtelås i børstet sølv.  Armbåndet er syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perle.  Armbåndet måler 16,4 cm inkl. lås.

Ret fint armbånd -- og dejlig oplevelse! :-)

/Bella 

3 kommentarer:

  1. Kære Bella. Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig Jul. Tak for kommentarere og vores dejlige møde på Kreativ Messen. Må det blive en årlig tilbagevendende begivenhed. Julekram fra Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Karin!
      Jeg ønsker også dig og dine en herlig og glædelig jul🎄
      Hvor kunne det være skønt med at mødes årligt😘😊 Det skal vi bestræbes os på, for det er en god ide😊😍
      Jeg ønsker dig også alt det bedste for 2018! 🎊🎉
      Mange kærlige hilsener
      Bella😘❤️

      Slet
  2. Undskyld jeg har ikke været her så meget for nylig Bella. Jeg ønsker dig en fredelig og glad jul! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...