mandag den 4. december 2017

Adventsgaver...


Jeg er også sædvanen tro blevet forkælet af Louise med adventskalender.  Inden jeg rejste til Oslo, fik jeg alle adventsgaverne i denne flotte pose.  2 af gaverne er kommet med mig til Oslo -- og de var heldigvis flade og kuffertvenlige :-)  De resterende 2 vil blive åbnet hjemme i DK.

I går kunne jeg derfor åbne 1. pakke:



...som indholdt:


Fine juletræer i filt...


...som passer helt pefekt med den lille skov af træer, som er ved at tage form i min vindueskarm :-) 

Tak, søde Louise!

/Bella




2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine juletræer!
    Jeg har fortrudt, at jeg ikke købte nogle af de poser på messen - de er så fine:-)
    For så tror jeg, at jeg ville skære nogle af vinduerne ud og så sætte et glas med lys ned i den - det kunne være så fint...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de poser er vanvittig søde. Jeg overvejede også om jeg skulle købe nogle, men jeg var ikke sikker på, at jeg nænnede at forære dem væk :-)
      Posen fra Louise, skal Louise ha' sine adventsgaver i til næste år :-)
      God ide med lys i posen. Men jeg nænner heller ikke at klippe hul :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...