fredag den 15. december 2017

Jeg hæftede ender på plaiden...


Mit evighedsprojekt lakker mod enden.  At hækle plaiden har på mange måder været et Oslo-projekt.  Den var med på turen herop, da vi først kiggede på lejlighed, og senere da vi flyttede pendlerboligen herop.  Og den har givet anledning til flere komplimenter og snakke på færgen, når jeg sad og hæklede :-)

Jeg startede på plaiden tilbage i april måned, og viste det frem i begydelsen af maj.  Sidst jeg gav en status på plaiden var i august måned.  Den gang anslog jeg, at jeg manglede 50-60 rækker.  Men jeg har kunnet "nøjes" med 40 rækker, og efter at ha' hæftet ender i den forgangne weekend, mangler kun kanten.


Nu er tæppet pakket med i kufferten og rejser med mig hjem til DK senere i dag :-)

Der vil det blive hæklet fædigt og vasket :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...