onsdag den 17. juli 2024

Stensøjle i krukken med popcorngræs...

 

25 minutter efter at jeg i fredags havde lukket arbejdsværelset ned og taget hul på sommerferien, havde jeg rejst denne stensøjle i krukken med popcorngræs.

Krukken med popcorngræs har fået ny plads ved gavlen til carporten, hvor der var en tom plads pga. omrokering af havens krukker.  

Jeg tænkte, at krukken kunne få yderligere blikfang med et par stensøjler, men det blev hurtigt klart at det fungerer bedst med kun én stensøjle.  

Søjlen var hurtigt rejst, for det er gæstemissens stensøjle jeg mere eller mindre har genrejst.

Det er da en meget god start på sommerferien, som siden er gået med strikning, perlekædesyning, lydbog, Tour de France og køreture i sommerlandet med Anders.

Tilbage til stensøjlen, for hvis det er noget for dig, kan jeg fortælle, at jeg har samlet søjlen med hulsten fra stranden og keramikmellemled, som jeg har købt hos Elsebeth fra Lille Holskov Keramik.  Men jeg har også flere stensøjler udelukkende af hulsten, så keramikmellemled er ikke et must.  Jeg har brugt en gevindmetalstang på 6 mm fra XL Byg, som i butikken har farvekode "rød", og koster 35,- kr.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...