torsdag den 14. juli 2016

Nye armbånd til Sonja og Lotte...


Tilbage i oktober syede jeg et armbånd til Sonja.  Hun har desværre mistet det, men det er der heldigvis råd for :-)

Jeg har syet et nyt til hende, og i samme ombæring også et til Lotte.

Det er ikke det bedste billede, så lad mig præcisere at det er mindre, hvide kartoffelperler med en ret fin glans -- hvilket man ikke kan fornemme på billedet.

Begge armbånd er syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perle samt dobbelt knude mellem de tre perler på hver sin side af låsen, da begge armbånd er monteret med magnetlås.

/Bella

6 kommentarer:

  1. Du er godt nok flittig med perlerne og al mulig andet.:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karin! :-) Men jeg tror nu nok at det syner af mere både mht. aktivitetsniveau og omfang, for intet er jo for småt til at blive vist her :-)
      Desuden har jeg god plads, og kan lade forskellige projekter ligge fremme samtidig, det betyder også noget, og er en kæmpe luksus :-)

      Slet
  2. Perler er altså heller ikke det letteste at fange på et billede!!
    Igen et par rigtig søde armbånd - der er mange der er heldige at kende dig.
    Igen: tusinde tak for min perle som idag (i anledning af det triste sommervejr) er blevet monteret og rigtig fin.
    Kærligst Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er de ikke, de kan være ret svære at få gode billeder af :-)
      Tak, skal du ha'. De har også vakt glæde :-)
      Velbekomme! Jeg er glad for at høre at perlen nåede frem, det er jo ikke længere til at vide, hvor længe posten har tænkt sig at være om udbringningen. Jeg har lige læst dit indlæg om armbåndet -- og hvor er det blevet flot! Tænk at du har kunne knytte snoren at hestehår -- jeg er ret imponeret. Kærligst, Bella

      Slet
  3. Fine armbånd du har fået lavet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...