søndag den 11. december 2016

Bordskåner i filt...


Dagens adventsgave til min mor, svigermor, Louise og Christina er en bordskåner i filt.  

Som du kan se, har jeg også lavet en til mig selv.  Her er den uskyldigt placeret under blomstervasen, men den er også god under skålen med juleknas på sofabordet med glasplade :-) 

Det er den samme skabelon, som da jeg lavede snefnug, og den er jeg ret begejstret for :-)  Jeg har bare forstørret skabelonen (opskaleret 150%), og klippet i tykkere filt.   

Jeg er blevet ret vild med filt :-) 


Det har fået mig til at kigge efter andre gode ideer med filt -- prøv f.eks. at se de søde julekort med filt hos The house that Lars built eller det enkle, naive kryppe-ensemble hos Wild Olive.

Jeg er ikke færdig med filt :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...