torsdag den 8. december 2016

Origami-stjerner -- det er tanken der tæller...


I september foldede jeg origamistjerner af kortsider til min nabo.  Stjerner er lette at folde og ret fine.  Faktisk, ret fine!  Du finder en god vejledning her.  

Jeg udtænkte derfor den plan, at jeg ville folde en hel del til min kollega, som har givet mig kortbøgerne, som tak!  Så hun dels kunne pynte op med dem til jul, og dels lade indgå i indretningen af de nye lokaler, som de flytter ind i her i december.  

Jeg havde forestillet mig, at jeg i den mellemliggende periode ville nå at folde oceaner af stjerner, bunkevis, ja, nærmest bjerge af stjerner!  Men ak, sådan er det ikke gået.  

Lidt har dog også ret :-)
Lidt, som i 8 stjerner!


Det er tanken der tæller! :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Det er jo kvalitet frem for kvantitet!
    De er fine - alle otte:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har ret, jeg skal selvfølgelig fokusere på kvaliteten af de 8 :-) Men jeg havde nu forestillet mig, at den røde skål ville have været fuld at stjerner på det her tidspunkt. Og for at være helt ærlig, så glemte jeg også lidt de stjerner, og lod mig forføre af andre projekter :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...