onsdag den 21. juni 2017

Lang, grå perlekæde...


Ja, ja, ja -- jeg ved det godt!  

Jeg har allerede en grå perlekæde, faktisk to, som jeg kan sætte sammen til en lang perlekæde.  


Men jeg har ikke sådan en lang, grå perlekæde med disse noget mindre grå, runde perler, sammenlignet med perlekæden til venstre som jeg syede i februar.  
Nej, vel!

Og som enhver jo også kan se, er det en helt anden nuance end perlekæden med de lidt større perler.  Den nye lange perlekæde er varmere i tonen,


Hæ, hvor er jeg bare heldig, at jeg sådan lige kan sy mig en smuk perlekæde :-)

/Bella 

PS. Perle-fatcs: syet af to strenge ferskvandsperler på almindelig perlertråd med knude mellem hver perler og monteret med sølvdupsko.  Måler 83 cm, perlerne er ca. 7 mm i diameter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...