torsdag den 6. december 2018

Raku-brændt vase...


Hvis du læser med hos Henriette, så genkender du formentlig hendes signaturmønster på denne vase.  Det er nemlig Henriette, der har lavet vasen.  

Men hvad du ikke ved er, at denne vase er min :-)

I efteråret udvekslede Henriette og jeg kreative gaver.  Jeg lavede øreringe til Henriette i oxyderet sølv med perler og agater, og Henriette forærede mig denne smukke raku-brændte vase.


Først tænkte jeg, at vasen skulle med mig til Oslo.  Men den står så fint  i vindueskarmen på mit arbejdsværelse sammen med den raku-brændte gine fra keramikdamerner i Skælskør.  De klæder hinanden, og der skal også være pænt hjemme, så der får vasen plads :-)

Hvis du ikke læser med hos Henriette, så kig forbi Henriettes blog :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...