mandag den 15. juni 2020

Det er tid for pæoner...


Siden jeg nu ikke rigtig får vist nogle af mine seneste kreative bedrifter, så kan jeg i det mindste prale af min svigermor :-)

Hun er som altid generøs med blomsterne fra sin have, og i dag kom hun med pæoner.  Hvilket betyder, at jeg i det ene køkkenvindue har denne smukke og velduftende blomst stående.


Og at jeg på arbejdsværelset forkæles med duft og udsigt til disse to langstilkede pæoner, som står i vinduet lige ved mit skrivebord. 

Hvilke kreative bedrifter, vil du sikkert vide?  Ja, jeg mangler at vise mine maskemarkører samt hvor langt jeg er nået på det flortlette tørklæde-sjal.  Hvilket er ret langt.  Jeg har også lavet uroer ef hulsten -- inspireret af min mor -- som hænger i træerne lige uden for køkkenvinduet.  Men meget af min opmærksomhed kredser omkring planlægningen af det kommende semesters undervisning, som er voldsomt forsinket og vanskeliggjort pga. corona-tiltag.  Men sådan er det, og det skal også nok ordne sig, som sådan noget altid gør :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Dejligt med noget smukt at kigge på og dufte til,-og de er virkelig smukke dine pæoner.
    God weekend😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er en fornøjelse, og snart kommer min svigermor med roser fra haven :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...