søndag den 28. juni 2020

Luksus-maskemarkører med ferskvandsperler...


Det var hos Strikkehjørnet i Mariager, at jeg første gang blev opmærksom på de smukke maskemarkører af @strikkediem.  Nu har jeg siden set, at man kan købe dem flere steder, f.eks. her og her.

Inspireret af Silja (@strikkediem) har jeg nu lavet mine egne maskemarkører.  Alle mine er med ferskvandsperler, af perler som jeg har tilovers.  Jeg har hængt perlevedhængene på henholdsvis forsølvede og forgyldte, lukkede ringe der er 10 mm i diameter med perlestave i sølv og forgyldt sølv.

28 stk. er naturligvis langt flere end jeg selv kan bruge.  Trods alt.  Så planen er, at forkæle min mor, Lene og Nils' kone, Kristine.  De vil alle blive glade og værdsætte maskemarkører i luksusklassen 😊


/Bella 

2 kommentarer:

  1. Ej sikke nogle fine maskemarkør du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du ha' :-) Og så er de til og med nemme at lave :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...