onsdag den 3. juni 2020

Tørklædesjalet tager form...


Her har været lidt stille på bloggen, men livet leves i kulissen :-)

Jeg er kommet godt i gang med tørklædesjalet, som er hyggeligt at strikke, og som bliver rigtig, rigtig fint -- og florlet.

Jeg er også meget begejstret for blandingen af de to garner, som jeg farvemæssigt aldrig ville have sat sammen, men det fungerer virkelig godt.

Og tja, hvad laver jeg ellers?  Jeg vejleder speciale- og ph.d.-studerende, og afventer let trippende besked om hvordan efterårets undervisning kan/skal afholdes så den del af planlægningen, meget forsinket, kan komme på plads.  Jeg har også lavet lidt julepynt -- det vil jeg vise ved juletid :-)  Jeg har syet perler og lavet maskemarkører med perler -- dem vil jeg se at få vist frem, snart :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...