fredag den 16. oktober 2020

Single-øreringe...

Da jeg lavede øreringe forleden, lavede jeg også flere single-øreringe, som kan mixes med andre øreringe.  Det blev bl.a. til disse to styk kædeøreringe med store ferskvandsperler.  Kæderne er forgyldt sterlingsølv og er 8 cm lange.  

Den første ørering er en store peacock-farvet, oval perle med forgyldt blomsterkappe på toppen og med vedhæng af facetslebne lilla og grøn agatperle.  Ferskvandsperlen måler 10 x 8 mm og agatperlerne måler 2 mm.

Den anden kædeørering er i stil med dem jeg har lavet tidligere, men nu med en lille hvid ferskvandsperle som vedhæng.  

Perlen med den grønne zirkon købte jeg sidste år på Kreative Dage-messen i Fredericia, men jeg husker ikke hvor eller hos hvem.  

Tænk, der er en verden til forskel fra den gang og i dag, og i år ingen messe.  Nej, naturligvis ikke ingen messe.  Jeg mener, at have læst et sted, at der sidste år var 24.000 besøgende de tre dage messen varede.  Det kunne blive noget at en super-sprederbegivenhed.  

Puha, så nej, ingen messe i år, det er det eneste rigtige.  

God weekend,
Bella

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...